Stowarzyszenie Mieszkanicznik w mediach

Drodzy Mieszkanicznicy,

W sobotę odbyło się kolejne spotkanie grupy roboczej dopracowywującej program działania Stowarzyszenia na najbliższy okres. Pracujemy m.in nad

1. zatwierdziliśmy już logo Stowarzyszenia (wkrótce zaprezentuję na blogu ostateczną wersję)

2. ustaliliśmy zakres informacyjny strony www Stowarzyszenia (jutro będzie spotkanie podgrupy, która zweryfikuje nasze oczekiwania co do funkcjonalności strony z możliwościami technicznymi WordPressa)

3. uzgodniliśmy co każdy z Członków otrzyma “na dzień dobry” w momencie przystąpienia do Stowarzyszenia (tzw “Pakiet na Start”)

4. opracowaliśmy pełny katalog korzyści dla Członków, które będą realizowane przez Stowarzyszenie, a teraz pracujemy nad harmonogramem ich wdrożenia (nie wszystko da się osiągnąć jednocześnie, więc korzyści będą wdrażane sukcesywnie)

5. kontaktujemy się już z potencjalnymi partnerami Stowarzyszenia, którzy udzielą Członkom Stowarzyszenia zniżek na swoje produkty (np polisy ubezpieczeniowe). Przy okazji prosimy ich o sponsoring Kongresu Otwarcia

6. przygotowujemy Kongres Otwarcia, który będzie miał miejsce w połowie marca w Łodzi (o szczegółach poinformuję wkrótce w oddzielnym wpisie)

7. pracujemy nad funkcjonalnością “sklepiku” na stronie www Stowarzyszenia, w którym tuż po wybraniu władz Stowarzyszenia (podczas Kongresu Otwarcia) i zgłoszeniu działalności gospodarczej, Członkowie (ze zniżką) ale też i pozostałe osoby będą mogły kupować wzory dokumentów, książki, szkolenia i inne produkty przydatne do zarządzania najmem czy do budowania portfela mieszkań na wynajem

8. Zidentyfikowaliśmy już jednego kandydata na stanowisko Dyrektora Generalnego naszego Stowarzyszenia. Jeśli ktoś z Was zna jakąś młodą, prężną, pomysłową, przedsiębiorczą, skrupulatną, komunikatywną, gotową jeździć po Polsce  osobę, potrafiącą obsługiwać czy tworzyć bazy danych, strony internetowe oraz obsługiwać podstawowy pakiet programów komputerowych, znającą język angielski (znajomość branży nieruchomości nie jest wymagana, ale byłaby dodatkowym atutem), mieszkającą w Łodzi i gotową za skromne wynagrodzenie pomagać nam wszystkim w rozwijaniu Stowarzyszenia to prosimy o zgłoszenia kandydatów

9. wybraliśmy już bank, w którym założymy konto Stowarzyszenia

10. szukamy dobrego biura rachunkowego w Łodzi. Jeśli znacie, to przekażcie swoją rekomendację

11. powstała już profesjonalnie przygotowana strategia promocji Stowarzyszenia

12. opracowaliśmy program dotarcia do jak największej liczby osób potencjalnie  zainteresowanych Stowarzyszeniem oraz udziałem w marcowym Kongresie Otwarcia (mailingi do znajomych, do różnych instytucji, info prasowe do dziennikarzy, patronaty medialne Kongresu Otwarcia, zaproszenie dziennikarzy na Kongres, itp)

13. uzupełniana jest baza dziennikarzy zajmujących się tematyką nieruchomości. Mamy już w tej bazie ok 150 dziennikarzy z różnych polskich miast. I tu znów prośba do Was. Jeśli znacie jakiegoś dziennikarza prasowego, radiowego, TV, czy internetowego to przekażcie nam proszę namiary

14. podjęliśmy decyzję o nie powtarzaniu konkursu wiedzy, który przeprowadziłem w Łodzi w grudniu podczas Spotkania Programowego. Więc ci z Was, którym się ten konkurs nie podobał, mogą odetchnąć z ulgą:-). Zostałem przekonany, żeby wykreślić go z agendy Kongresu Otwarcia:-)))

Dzieje się sporo. Czas szybko leci. Postanowiliśmy, że będziemy się spotykać co dwa tygodnie w składzie grupy roboczej Stowarzyszenia (być może co tydzień w ostatnim okresie tuż przed Kongresem), aby dopracowywać poszczególne elementy. Spotkania będą – póki co – w Warszawie, bo tu mieszka najwięcej spośród członków tej grupy, choć są osoby dojeżdżające z Lublina, czy ostatnio 2 osoby z Krakowa. Gdyby ktoś chciał się przyłączyć to zapraszamy. Jest też możliwość uczestniczenia w spotkaniach poprzez Skype’a czy poprzez webinar (choć z technologią jest różnie; ostatnio Patrycja wszystko słyszała, ale my jej nie słyszeliśmy, więc pisała nam swoje uwagi).

Kolejne spotkanie w sobotę 11 lutego od godz 13:30 do 16:30. Jeśli ktoś nie ma czasu przyjechać czy uczestniczyć przez Skype’a, a chciałby wnieść swoją wiedzę i doświadczenie do któregokolwiek z w/w tematów, to też gorąco zapraszamy.

Jeśli macie jakieś pytania, lub uwagi, sugestie, to czekam.

A na koniec jeszcze dwa “stare” materiały multimedialne o Stowarzyszeniu.

Pierwszy to krótki filmik z mojego wystąpienia w Krakowie w listopadzie 2011 (jeszcze gdy nasze Stowarzyszenie nosiło inną nazwę roboczą:-). http://www.youtube.com/watch?v=Dpju5394BUs&feature=related

Drugi to trochę ucięty news z Radio Łódź, które zamieściło relację z naszego Spotkania Programowego Stowarzyszenia w Łodzi w grudniu w serwisie informacyjnym tego dnia.  http://www.youtube.com/watch?v=QwU3R_sIBLo

 

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi, udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

5 Responses

  1. Czesc Slawek,

    Dzieki za briefing i nakreslenie nastepnych etapow.
    Juz sie nie moge doczekac kongresu otwarcie.
    Powiedz mi prosze czy to bedzie sobota czy niedziela i ktore daty wchodza w rachube
    pozdrawiam
    Marcin Tychy

    1. Marcin, to będzie sobota 17-ego lub 24-ego marca. Wiele zależy od rezerwacji sali, bo wcale niełatwo jest znaleźć salę na 300-500 osób, a mamy nadzieję, że tyle będzie łącznie osób. Oczywiście liczymy na dużą reprezentację Tychów !!! więc mam nadzieję, że namówisz na przyjazd wszystkich swoich znajomych zainteresowanych najmem:-) Do zobaczenia.

    1. Rzeczywiście argument Pani Kidawy-Błońskiej jest kuriozalny. Mógłby być prawdziwy, chyba tylko przy założeniu, że dokręcając śrubę podatkową przedsiębiorcom chcącym utrzymać swój dotychczasowy standard życia, zmusimy ich do jeszcze większego wysiłku, do zakładania kolejnych firm i do zatrudniania kolejnych pracowników. To z kolei wymusi większą liczbę inspektorów pracy, wzrośnie też zatrudnienie w urzędach skarbowych, w ZUS-ie, w PFRON-ie, powołany zostanie dodatkowo PIK, KIK i SRIK, w każdej firmie zatrudniony zostanie inspektr BHP, spadnie przemęczenie w powiatowych urzędach pracy. I uda nam się pobić problemy Grecji, bo to niesprawiedliwe, że w Brukseli wciąż tylko o Grecji i Grecji. A my Polacy, co? Sroce spod ogona wypadliśmy, czy co?

      Na szczęście (wracając do tematu wpisu) w Stowarzyszeniu nie będziemy musieli zajmować się “polityką” (tą przez najmniejsze “p” jakie przewiduje MS Word). Wystarczy, że podniesiemy standardy najmu detalicznego:-))))

Skomentuj Sławek Muturi Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kup Pomarańczową wolność finansową

 

Najnowszą książkę autorów bloga Fridomia i dołóż swoją cegiełkę do kupna mieszkania dla młodzieży opuszczającej domy dziecka. I Ty możesz pomóc.

 

Książkę kupisz klikając tutaj.