27

03.2012

Mieszkanicznik jutro rano w TTV (nowy kanał TVN) oraz w piątek w TVN CNBC

autor: Sławek Muturi|kategoria: Blog autorów, Multimedia, Wydarzenia, Zapowiedzi

ilość komentarzy: 12

Dosłownie przed chwilą otrzymałem zaproszenie jako gość/ekspert do jutrzejszego wydania „Pogodnego poranka” w nowym kanale TVN,  TTV, który jest skierowany głównie do młodzieży. Tematem będą m.in. sposoby na tanie mieszkanie dla młodych ludzi.

Ciekawostką jest to, że rozmowa będzie prowadzona za pośrednictwem Skype’a. A zacznie się o godz 07:48 :-). Zapraszam więc do wczesnej pobudki i oglądania przy śniadaniu.

A przed sekundą kolejne zaproszenie. Tym razem znów do TVN CNBC, gdzie w piątek 30 marca o godz 14:00 będzie audycja poświęcona najmowi mieszkań. Zapraszam też w piątkowe popołudnie:-)

Komentarze:

  1. Marcin W napisał(a):

    Slawek,
    Widze ze nasza passa trwa.
    Mam nadzieje ogladnac to za pomoca linkow ktore ktos z fridomianiakow/mieszkanicznikow zamiesci.

    Pzdr
    Marcin.

  2. NoSign napisał(a):

    Hej!

    Należy wspomnieć że w najbliższy piątek w TVN CNBC jest „dzień z wynajmem mieszkań” … albo jakoś tak – to znaczy, że przez cały dzień tematem przewodnim będą inwestcje w mieszkania pod wynajem.

  3. andriu35 napisał(a):

    Panie Sławku i wszyscy fridomiacy chyba trafiła mi sie okazja na kupno kawalerki w Niemczech, pow.36-44 m, pokój, łazienka z wanna, kuchnia, pomieszczenie piwniczne cena 20.000 E – wynajecie takiej kawalerki w tym regionie 210 E KM( czyli moja kasa) + 70 E NK(koszty dodatkowe-Sprzatanie klatki itp-. maklerskie dla spóldzielni- ponosi najemca) + gaz,woda,prad ok.80 E.

    W tej chwili mam połowe tej kwoty czyli 10.000 E, wstyd sie przyznac ale jeszcze nie przeczytałem Pana ksiązkl:( dlatego pytam o poradę, jakie kroki mam najpierw zrobic? czy najpierw do banku isc pytac o kredyt( w Niemczech) i warunki? czy brac kredyt hipoteczny na długi okres czasu?
    czy najpierw isc do spóldzielni zapytac o warunki transakcji,podatek itd. maklerskie w tym przypadku wynosi 5,355% od 20.000 tys. E, miałbym od razu najemców na ta kawalerkę ale nie wiem czy nie lepiej by było zostac przy tej spóldzielni która sprzedaje to mieszkanie, jak juz sie zdązyłem zorientowac dosyc dobrze zarzadza „swoimi” nieruchomosciami. Pozdrawiam i prosze o pomoc. Andrzej

  4. Aga-ta napisał(a):

    Bardzo rzeczowe wystąpienie, Sławku :-) CNBC powoli się dokształca i jest szansa, iż za jakiś czas więcej osób będzie rozumiało, że stopa zwrotu nie jest tak ważna jak wizja Fridomii :-) Ale to następny krok, na później. Inwestowanie w nieruchomości nadal wiąże się dla wielu ze sprzedażą dobrze kupionego mieszkania i zarobienia dopiero wtedy. Słusznie powiedziałeś, że zarabia się przy zakupie, nie przy sprzedaży.
    Wygląda też na to, że kompletnie się nie denerwujesz wystąpieniami w telewizji – przywilej eksperta? :-)

    • Sławek Muturi napisał(a):

      Aga-to, dzięki za komplement. A jeśli chodzi o stres, to tak się zestresowałem najpierw tym, że jestem niewyspany (poprzednie dwie nocy zawaliłem jadąc do i wracając z Krakowa); potem tym, że autobusy ze strajkującymi związkowcami z „Solidarności” całkowicie sparaliżowały Czerniakowską i myślałem, że się spóźnię do studia; a gdy już dotarłem na czas, to chwilowym „ulotnieniem się” makijażystki, które spowodowało, że biegiem wskoczyłem na kanapę obok prowadzącego redaktora Roberta Stankiewicza. Gdy już się tam szczęśliwie znalazłem, to zapomniałem się … denerwować wystąpieniem na żywo:-)

      A swoją drogą, to jeśli ktoś z Fridomiaków chciałby zobaczyć przedmiotowy wywiad, to załączam doń linka: http://www.tvncnbc.pl/11716780,0,0,1,1,rynek-nieruchomosci,tvn_cnbc.html. Tuż przed wejściem na antenę, poprosiłem o dopisanie pod moim nazwiskiem nazwy naszego Stowarzyszenia i otrzymałem zapewnienie, że tak się stanie, ale widać chyba dopiero od kolejnego spotkania (o ile do takowego jeszcze kiedykolwiek dojdzie:-)

    • Sławek Muturi napisał(a):

      Dzięki Adam, dzięki Michał, dzięki Marcin.
      A czy mógłbym Was lub kogoś z Fridomiaków poprosić o pomoc w znalezieniu linka do mojego wystąpienia w TTV, w audycji „Pogodny Poranek” w środę 28 marca o godz 07:48? Ja niestety nie potrafię :-(

  5. Adam napisał(a):

    A już jest ! Przepraszam znowu powielam linka, tak jest jak się otwiera za dużo stron, uwaga nie jest tak podzielna jak się sądzi.

    • Sławek Muturi napisał(a):

      Adam, sorry, to moja wina. Po prostu wczoraj po wywiadzie ległem spać (by odespać podróże do Gdańska oraz Krakowa) i nie zaglądałem na bloga. A dziś hurtowo zaakceptowałem komentarze od kilku osób i stąd to powielenie.
      Dziękuję wszystkim (i oczywiście również Tobie Adamie) za wspieranie moich wysiłków na rzecz „dokształcania” uczestników polskiego rynku najmu detalicznego.

  6. andriu35 napisał(a):

    Dziekuję za cenne wzkazówki, choc wiem ze rynek niemieckich nieruchomosci jest dla Was mało interesujący to pierwsze kroki chyba wyglądaja podobnie jak u nas w Polsce kilka dni temu prosiłem o kilka wskazówek co najpierw zrobic więc dzisiaj juz wiem „umiesz liczyc licz na siebie” to najlepsza dewiza która sie trzeba w zyciu kierowac, wiec podpowiedziała mi ” umów sie najpierw z biurem nieruchomosci sprzedajacym tę kawalerke, zapytaj o warunki kupna,podatku od wzbogacenia, oplaty notarialne,podatek od najmu i wiele innych spraw potem idz do banku zapytaj o warunki kredytu dopiero wtedy oblicz czy yjdzie ci dochód pasywny”. Uprzejmie dziekuję Andrzej.

Dodaj swój komentarz:





Chcesz, aby koło Twojego komentarza pojawiła się Twoja ikona lub zdjęcie?
Kliknij tutaj i dowiedz się jak to zrobić.

Powiadom znajomego o tym wpisie:

E-mail *
Wpisz wiadomość
Subskrybuj komentarze do tego wpisu

NAJBLIŻSZE SPOTKANIA FRIDOMIACZEK I FRIDOMIAKÓW

sobota, 25 listopada – Łódź, szczegóły bliżej terminu

piątek, 1 grudnia – Warszawa, wystąpienie podczas Kongresu BusinessWoman&Life. Rejestracja – wkrótce

sobota, 13 stycznia 2018 – Łódź, szczegóły bliżej terminu

 

Archiwum - miesiąc po miesiącu

Najwyżej cenione

Jak być wolnym ?

"Jak być wolnym?" autorstwa Toma Hodgkinsona to jedna z najlepszych książek jakie ostatnio czytałem. Jest w niej tyle mądrych porad, że z rozpędu przeczytałem ją dwa razy. Streszczenie jej będzie dla mnie dużym wyzwaniem. Oto (mało streszczona niestety) próba: Główną tezą książki jest to, że świat Zachodu pozwolił sobie - i nam - odebrać wolność, wesołość i odpowiedzialność, które zastąpiły zachłanność, rywalizacja, samotna walka, szarość, długi, McDonald's, Tesco i GlaxoSmithKline. Wiek konsumpcjonizmu oferuje duży komfort, lecz [...]

Najnowsze komentarze

  • Catherine Sophie: A jak się ma „róbmy swoje” do marnowania czasu na grupowe forsowanie jakiś pomysłów? :D...
  • Kuneg: A ja na to: róbmy swoje :) Na ZUS specjalni nie liczę, a mam zamiar żyć co najmniej do setki, albo i dłużej :)
  • Sławek Muturi: xav, dzięki za Twoją perspektywę oraz za zaufanie Mzuri. Życzę Ci 12 miesięcy … w roku. Takich...
  • Sławek Muturi: Tomek, czy wolność finansowa sprzyja otwartości w wypowiadaniu swoich poglądów? Myślę, że tak, choć...
  • Sławek: Brawo my z tymi…”reformami 221;
  • Sławek: Ale jest nadzieją na weselsze ..:)
  • xav: Ja też inwestowałem w akcje i inwetuje nadal, ale teraz tylko w okresie pomiędzy inwestycjami w mieszkania...
  • Robert: Prawo do demonstracji, uczestniczenia w zgromadzeniach publicznych, wyrażanie swojej opinii to jedno z...
  • Tomek: Powyższa wymiana zdań może być ciekawym przyczynkiem do dyskusji, czy osiągnięcie wolności finansowej pozwala...
  • Tomek: Oby tylko również nas – fridomiaków – nie dotknęły przyszłe dziury w budżecie ZUS. Ot, chociażby...
  • michal: Dla poszerzenia horyzontów polecam zapoznać się z badaniami Warren’a Farrell’a – za...
  • Rafał Santoro: Ciekaw jestem ile z tych osób zarabia tyle w długim terminie, np. 20-30 lat :) Ostatni kryzys był w...
  • Sławek Muturi: Konrad, dzięki za Twoją troskę:-)
  • Konrad: Panie Sławku, niech pan nie mówi, że pan uczestniczy w tych demonstracjach. Reforma sądownictwa nie ma prawa...
  • Tomek: Recroot, dzięki za dlugie wyjaśnienie w sprawie zastosowania spółki z o.o. Mimo, iż sam stosuję w biznesie...
  • recroot: Prowadzę obecnie DG. Jeśli założę sp z o.o., to spółka zacznie zarabiać, a ja będę otrzymywał powiedzmy...
  • recroot: Podpisuję się pod tym rękoma i nogami. Straciłem mnóstwo pieniędzy w funduszach, następnie straty odrabiałem...
  • Kuneg: Namawia Mojsze Icka na nowy biznes zachwalając możliwość szybkiego wzbogacenia się. – Icek, a nie...
  • Kuneg: Sławku, dyskryminacja kobiet jest tak mocno wryta w mentalność, że już nawet kobiety tego nie zauważają i...
  • Piotr: Zgodzę się, że nieruchomości są dobre tylko, jak wie co się robi, jednak większość ludzi skoro ma gotówkę na...

Najnowsze wpisy

created by Water Design