29

09.2012

II Ogólnopolski Kongres Mieszkaniczników – już za tydzień

autor: Sławek Muturi|kategoria: Blog autorów, Wydarzenia, Zapowiedzi

ilość komentarzy: 10

Już za tydzień, w sobotę 6 października spotkamy się na III Ogólnopolskim Kongresie Mieszkaniczników. Będzie się sporo działo, w szczególności w obszarze wymiany wiedzy. Bo po krótkiej sesji plenarnej, w której przedstawię dotychczasowe osiągnięcia naszego młodego jeszcze Stowarzyszenia oraz zaprezentuję propozycje priorytetowych działań na kolejne 6 miesięcy, odbędzie się aż 12 warsztatów tematycznych prowadzonych przez naszych ekspertów. Podczas każdego z warsztatów będzie krótka prezentacja, a potem sesja pytań i odpowiedzi tak byśmy mogli wymienić się naszymi doświadczeniami, a przy okazji lepiej wzajemnie się poznać.

Jeśli jeszcze nie zarejestrowaliście się na Kongres, to gorąco zachęcam do zrobienia tego na stronie www.mieszkanicznik.pl.

Do zobaczenia już wkrótce w Łodzi :-)

Komentarze:

  1. ula napisał(a):

    Chętnie dołączę do kogoś z Krakowa, Katowic lub okolicy! u.debiec [a] gmail.com

    • Sławek Muturi napisał(a):

      Ula, jeśli jesteś Facebookowa, to wydaje mi się, że tam są zamieszczane oferty logistyczne (wolne miejsca w samochodach, potrzeby transportowe, itp).
      Do zobaczenia w Łodzi !

  2. Jacek K napisał(a):

    Ja również zachęcam do kontaktu z nami w spsób bezposredni podczas Kongresu.
    Czekamy na wszystkich chetnych i otwartych na wiedze oraz cele Stowarzyszenia .
    Zapraszam do rejestrowania sie , będa przy okazji ciekawe nagrody.
    Jeżeli ktoś ma pytania organizacyjne zapraszam do kontaktu ze mną podczas Kongresu.
    Odpowiem na wszystkie pytania .

  3. havoorm napisał(a):

    Chcialbym kupic elektorniczna wersje ksiazki – jednak nie da sie tego zrobic na stronie mzuri.com.pl – pojawia sie: koszt wyslania ksiazki nie moze byc równy 0! Pisalem do sklepu ale nic.. kiedy wersja elektroniczna bedzie dostepna?

  4. havoorm napisał(a):

    ksiazka pomysl do wynajcecia: pojawia sie: Prosimy poprawić formularz:

    Koszt wysyłki nie może być równy 0 zł.
    Zamówienie nie zostało wysłane.

  5. doktor napisał(a):

    Witam

    Czy ktoś z Bełchatowa wybiera sie na kongres? wyjazd i powrót tego samego dnia. Szukam osób do wspólnego transportu

    • Sławek Muturi napisał(a):

      Polecam dodatkowo kontakty w/s wspólnego transportu na fanpage’u Mieszkaniczników na Facebook’u.

      Do zobaczenia w Łodzi. Tam w sobotę będzie najlepsza pogoda w Polsce:-)))) a w Campoverde będzie wręcz gorąco i … campomarańczowo:-)

  6. Marcin W napisał(a):

    Slawek,

    Nie jestem facebookowy , bylem tam 2 razy i nie znalazlem informacji wolnych miejscach w transporcie do Lodzi.

    Molgbys pilnie wrzucic linka do tej podstrony na facebooku ?

    Dzieki
    Marcin
    Tychy

Dodaj swój komentarz:





Chcesz, aby koło Twojego komentarza pojawiła się Twoja ikona lub zdjęcie?
Kliknij tutaj i dowiedz się jak to zrobić.

Powiadom znajomego o tym wpisie:

E-mail *
Wpisz wiadomość
Subskrybuj komentarze do tego wpisu

NAJBLIŻSZE SPOTKANIA FRIDOMIACZEK I FRIDOMIAKÓW

sobota, 25 listopada – Łódź, szczegóły bliżej terminu

czwartek, 30 listopada – Łódź, szczegóły bliżej terminu

piątek, 1 grudnia – Warszawa, wystąpienie podczas Kongresu BusinessWoman&Life. Rejestracja – wkrótce

sobota, 13 stycznia 2018 – Łódź, szczegóły bliżej terminu

 

Archiwum - miesiąc po miesiącu

Najwyżej cenione

Po 365 dniach przychodzi kolejny … Dzień Wolności Finansowej

Dziś mamy 29 maja, poniedziałek. W ubiegły piątek i sobotę spotkaliśmy się z żoną z przyjaciółmi w Warszawie, w niedzielę byliśmy na koncercie muzyki filmowej Hansa Zimmermana w Łodzi, a dziś jestem na konferencji poświęconej nieruchomościom w Gdańsku. W mieście wolności. Mieście narodzin „Solidarności”. "Solidarność" wraz z Wielkim Polakiem - Janem Pawłem II - zmieniła oblicze Tej Ziemi. Ziemi, na której przyszło nam wspólnie mieszkać. Dziś życie jest piękne. Pomimo tego, że Polki i Polacy skaczą [...]

Najnowsze komentarze

  • Sławek Muturi: Mariusz, dzięki za … komplement? :-)
  • Tomek: Walmaj, wybacz że napiszę dość bezpośrednio, ale jeśli boisz się od strony emocjonalnej zmienić pracę, mimo że...
  • Mariusz: Moim zdaniem warto być obeznanym w literaturze branżowej, bo nikt tak dobrze nie doradzi jak specjaliści z...
  • xav: Walmaj, Po pierwsze – nawet znaim osiągniesz wolnośc finansową na 99% nie ma sensu tkwić w pracy, która...
  • Sławek Muturi: Robert, duże dzięki!
  • Robert: http://next.gazeta.pl/next/7,1 51003,22496812,czesi-i-wlosi-n a-dwoch-roznych-biegunach-g...
  • Sławek Muturi: Aga-ta, duże dzięki za zachętę na kredyt. Mam nadzieję, że zechcesz ją powtórzyć już po przeczytaniu...
  • Sławek Muturi: Marek, będzie to dla Ciebie z pewnością bardzo ciężka emocjonalnie podróż. Nawet dla mnie wspomnienie...
  • Aga-ta: Wreszcie więcej piszesz o podróżowaniu, które przecież było Twoją pasją o wiele wcześniej niż nieruchomości...
  • Aga-ta: Jeśli chodzi o ubezpieczenie zdrowotne, żona zgłosi Cię przez swoją firmę, w której pracuje i będziesz mógł...
  • Marek: Może kiedyś się wybiorę w taką podróż śladami mojego dziadka zesłanego na Syberię w 1944 roku za działalność w...
  • Filonski: Walmaj. Tak jak Ty, również jestem nieśmiały, nie lubię zmian i przez 7 lat tkwiłem w pracy, której miałem...
  • Parking: Bardzo ciekawy wpis. :)
  • TX: Mozna. Dobrowolne ubezpieczenie w NFZ. Ok 400 zl miesiecznie za cala rodzine ale z tego co pamietam jakies 3/4...
  • walmaj: Slawku pewnie masz racje ale z niesmialoscia nie da sie wygrac ot tak… Powiem Ci,ze teraz i tak jest o...
  • Sławek Muturi: Piotr, każda większa zmiana w życiu jest trudna do przeprowadzenia. Niesie ze sobą ryzyka, trudności....
  • Sławek Muturi: Pamiętałem, że pod moją wzmianką o udziale w koncercie Hansa Zimmer, pojawił się ciekawy dla mnie...
  • Piotr: Ja sam myslałem nad rzuceniem pracy i przejściem na jakiś niezależny od lokacji biznes, podrózować itp. ale...
  • Sławek Muturi: Walmaj, proszę bardzo. Gdyby odpowiedź na Twoje pytanie była oczywista, to pewnie sam byś na nią wpadł...
  • Sławek Muturi: Wik, masz rację, że w kalkulacjach należy wziąć pod uwagę wszystkie rodzaje kosztów lub wydatków....

Najnowsze wpisy

created by Water Design