Mzuri w portalu Trójmiasto.pl

Na koniec roku pojawiła się informacja o działalności firm typu Mzuri, czyli o wynajmialniach mieszkań:-) w najbardziej na Pomorzu poczytnym portalu informacyjnym Trójmiasto.pl :-)

Małgosia Styba opiekuje się mieszkaniami już od ładnych kilku lat (od około dwóch współpracuje z Mzuri). Zwykle nie czytam komentarzy pod wpisami na publicznych portalach, bo pełno tam jadu i wściekłości. Tym razem przeczytałem kilka komentarzy, a wśród nich jeden od niezadowolonego najemcy. Myślę, że jego komentarz robi jednak dobrą reklamę firmie Mzuri. Rzeczywiście reprezentujemy przede wszystkim interesy właściciela mieszkania, choć staramy się to robić traktując najemców po partnersku i należytym im szacunkiem:-) Niestety, dla części najemców przywykłych do nieprofesjonalnych standardów działania, nasze podejście może się wydawać zbyt rygorystyczne:-(

Gdyby ktoś jeszcze zechciał powierzyć swoje mieszkania czy dom lub lokal użytkowy na wynajem pod opiekę Małgosi, to podaję namiary: malgorzata.styba (małpka) mzuri.pl. Do końca grudnia trwa specjalne promocja dla nowych Klientów Mzuri. Wystarczy do tego czasu podpisać z nami umowę o zarządzanie najmem:-))) Szczegóły promocji u Małgosi lub u Sylwii – sylwia.senderowska (małpka) mzuri.pl

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi, udostępnij:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

12 Responses

  1. Powierzając Państwu mieszkanie do wynajmu, załatwiacie wszystkie formalności czy tylko jesteście pośrednikiem/pomocą w znalezieniu klienta na wynajem, a potem dalsze użeranie z najemcą spada ponownie na mnie, bo czytając przytoczony artykuł i komentarze tak to wygląda.
    Wasza oferta jest interesująca tym bardziej że po raz kolejny wynajmując prywatnie/bezpośrednio mam problemy z najemcami (terminy płatności opóźnione, nieakceptowalne zachowanie wobec sąsiadów, zniszczenia, niespodziewane awarie w lokalu do usunięcia natychmiast bo najmujący ma dwie lewe ręce, żeby klamke poprawić…) i dlatego chciałbym się pozbyć tego typu problemów zrzucając je na “opiekuna” mieszkania tak by co miesiąc spływała mi ustalona kwota, bo w innym wypadku więcej jest z tym problemów niż zysku i do tego moja nieruchomość ciągle traci na wartości zgodnie ze spadkami na rynku przez co przestaje mi się to opłacać, ale z drugiej strony kredyt miesiąc w miesiąc muszę spłacać

    1. Eryk, nie wiem co się pojawiło w komentarzach, bo po prostu wolę tego nie czytać. Rzadko można tam znaleźć jakąś wartościową krytykę. Takiej szukamy bezpośrednio wśród Klientów Mzuri:-)

      Jeśli chodzi o Twoje pytania, to:
      (1) Mzuri nie jest pośrednikiem. Reprezentuje interesy właściciela i działa na podstawie pełnomocnictwa. RElacja jest długotrwała (a nie transakcyjna) i jest oparta na budowaniu wspólnych korzyści z najmu
      (2) jeśli najemca ma jakiś problem, to dzwoni do Mzuri, a nie do właściciela i to Mzuri pomaga w rozwiązywaniu problemów (np awarii) – najczęściej na koszt najemcy. Bo właściciele mieszkań często nigdy w nich nie byli i sami niczego nie zniszczyli:-)
      (3) właściciela mieszkania, Mzuri informuje o problemie często po jego rozwiązaniu, chyba że problem wymaga nakładów pieniężnych ze strony właściciela (niektórymi awariami nie da się obciążyć najemcę, bo było by to nie fair)
      (4) Mzuri bardzo chętnie wyręczy Cię w opiece nad Twoimi mieszkaniami o ile są w jednym z kilkunastu miast w Polsce, w których Mzuri już działa:-) Jeśli są w innym mieście, to zapiszemy sobie Twoje namiary by powiadomić Cię o nadchodzącym terminie otwarcia oddziału w interesującym Cię mieście:-)
      (5) osobą do kontaktu w Mzuri ws nawiązania współpracy jest Sylwia. Namiary to: sylwia.senderowska(małpka) mzuri.pl

      Mam nadzieję, że uda nam się nawiązać współpracę i będziesz miał okazję samodzielnie ocenić jakość obsługi zapewnianej przez Mzuri, a nie tylko polegać na komentarzach w internecie:-) Mzuri zaufało już kilkuset Klientów i ich satysfakacja z obsługi jest średnio bardzo dobra do dobrej:-) Szczegółową analizę satysfakcji Klientów przedstawię po powrocie do Polski:-)

    2. Eryk odpowiem Ci z mojego doświadczenia, bo jestem klientem Mzuri od pół roku w Poznaniu, zarządzają jednym moim mieszkaniem. Wcześniej też mi je znaleźli do okazyjnego nabycia, no ale to inna para kaloszy.

      Mzuri zajmuje się mieszkaniem od A do Z – krótko mówiąc moja rola sprowadziła się do nabycia mieszkania (wizyta u notariusza), potem dowiozłem tam tylko kilka mebli i brakującego wyposażenia jak pralka czy lodówka. Pracownik Mzuri nawet mnie wyręczył w odbiorze części tych sprzętów.

      Potem nie musiałem robić już kompletnie NIC. Mzuri znalazło najemców błyskawicznie. Od pół roku nie byłem w tym mieszkaniu, nie widziałem nigdy na oczy moich najemców ani z nimi nie rozmawiałem. Mam nadzieję, że nie będę musiał ;-)

      Co miesiąc dostaję sprawozdanie, wcześniej skanem dostałem podpisane umowy, no i co miesiąc dostaję przelew. Ostatnio pracownik Mzuri był na półrocznym sprawdzeniu mieszkania i też dostałem odpowiednie sprawozdanie na emaila. Krótko mówiąc klasa.

      Według mnie te 11 % czynszu to nie jest jakaś wielka kwota, za którą kupuje się spokój i oszczędza się przede wszystkim własny czas.

      PS. Nie jestem pracownikiem Mzuri i nie mam z nimi żadnych relacji handlowych poza relacją klient – Mzuri, więc nie posądzaj mnie o kryptoreklamę. Kupiłem niedawno za pośrednictwem Mzuri dodatkowe 2 mieszkania w Łodzi i Warszawie, zobaczymy czy tam pójdzie im z tym równie dobrze jak w Poznaniu. Będę mógł powiedzieć więcej jak te 2 dodatkowe mieszkania “wejdą w obrót”, przypuszczam że od stycznia będą już ogłaszane do wynajmu.

      1. Robert, dzięki za Twoje zaufanie wobec Mzuri oraz za bardzo pozytywną opinię. Mzuri nie jest jeszcze doskonałą organizacją, ciągle się reorganizujemy, no i bardzo szybko rośniemy, co powoduje czasami różnego rodzaju niedociągnięcia. Ale staramy się szybko naprawiać nasze błędy i wyciągać z nich wnioski na przyszłość, tak byśmy stawali się coraz bardziej sprawną organizacją.

        Twoje ciepłe słowa zachęcają do kontynuowania naszej misji:-) Dzięki.

        1. Rowniez same pozytywne wrazenia z mojej ponad polrocznej wspolpracy z Mzuri w Poznaniu. Tak trzymac!

        2. Tomtor. dzięki. Przekażę Mariuszowi. Z pewnością zmobilizuje to Go do jeszcze większych starań

  2. W artykule napisano o Waszej konkurencji. Ciekawe że na swojej stronie www nieuczciwie się reklamują, pisząc że są jedyną taką firmą na całym Pomorzu. Jak rozumiem np. o Mzuri nigdy nie słyszeli?

    1. Raldku, dzięki za wyłapanie tego. Prawdę mówiąc nawet nie wszedłem na stronę naszej konkurencji bo mam bardzo słabe połączenia do internetu:-( A co do nieuczciwych praktyk konkurentów, to zaczynam się już do tego przyzwyczajać i staram się to ignorować. I skupiać się na zadaniu, które Mzuri ma do wykonania, a nie na konkurencji:-) A częścią misji Mzuri jest cywilizowanie polskiego rynku najmu, więc zadanie wymaga skupienia się:-)

  3. O tak Robert !!
    Warto zapłacić 11% czynszu za spokój i oszczędzić własny czas.
    Moja nieruchomość co prawda wchodzi do “gry” w połowie lutego, ale jestem pewny, że zarówno ja jak i przyszli najemcy będą zadowoleni ze sposobu zarządzania nieruchomością przez Mzuri

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kup Pomarańczową wolność finansową

 

Najnowszą książkę autorów bloga Fridomia i dołóż swoją cegiełkę do kupna mieszkania dla młodzieży opuszczającej domy dziecka. I Ty możesz pomóc.

 

Książkę kupisz klikając tutaj.