24

09.2011

Relacja ze spotkania w Manufakturze

autor: Sławek Muturi|kategoria: Blog autorów, Relacje, Wydarzenia

ilość komentarzy: 5

Chcialbym jeszcze raz serdecznie podziekowac tym wszystkim osobom, ktore wziely udzial we wczorajszym spotkaniu autorskim w lodzkiej Manufakturze. Pojawilo sie okolo 30 osob (czyli wiele wiecej niz 2 lata temu przy okazji spotkania autorskiego z okazji ukazania sie „Wolnosci finansowej”).

Jeden z lodzkich Fridomiakow zaprosil na to spotkanie az 10-oro swoich znajomych (duze dzieki Pawle!) . Na spotkaniu pojawil sie tez moj stary znajomy, niegdys klient z PGF. Ale takze malzenstwo, ktore przypadkowo zajrzalo do Empiku i przyszli na spotkanie, bo ich corka wlasnie wczoraj kupila swoje pierwsze mieszkanie na wynajem w Warszawie!!! (kupili po jednym egzemplarzu Poradnika dla obu swoich corek). Inny uczestnik, Profesor Politechniki Lodzkiej zaprosil mnie na wyklad dla swoich studentow.

Bylo sporo pytan i wiekszosc osob pozostala do samego konca spotkania, wiec chyba nie bylo zbyt nudno. Innym dowodem na to, jest chyba fakt, ze na koniec spotkania podpisalem kilkanascie egzemplarzy Poradnika i choc naprawde bardziej zalezy mi na popularyzowaniu dobrych praktyk zarzadzania najmem (i tym samym cywilizowania polskiego rynku najmu) niz na sprzedazy maksymalnej liczby egzemplarzy Poradnika, to moje ego zostalo mocno podbudowane tym, ze komus zalezy na otrzymaniu dedykacji ode mnie. Dziekuje.

Pragne tez serdecznie podziekowac Panu Jaroslawowi, koordynatorowi eventow w Empiku w Manufakturze za zaproszenie, za dopilnowanie wszystkich szczegolow oraz za uwiecznienie spotkania na zdjeciach, ktore wkrotce dolacze do tego wpisu. Pan Jaroslaw zaprosil mnie na spotkanie promujace moja kolejna ksiazke, wiec chyba bede musial wkrotce … napisac jakas kolejna*-)

Do zobaczenia – mam nadzieje – na kolejnych spotkaniach w Empiku. Bede na biezaco informowal o potwierdzonych spotkaniach autorskich.

 

 

Komentarze:

  1. Paweł napisał(a):

    jako ciekawostkę polecam zobaczyć http://i.imgur.com/vIrNW.png

    • Sławek Muturi napisał(a):

      Dzięki za podesłanie oryginalnego i humorystycznego (choć wcale nie zabawnego) przykładu pomysłu na pozbycie się niechcianych najemców. Trzymam kciuki za powodzenie tego niekonwencjonalnego pomysłu:-)

    • Mariusz napisał(a):

      Trochę nie wierzę ze względu na zapis, że właściciel nie dba o to, co zostanie zniszczone…

  2. Marcin Karolak napisał(a):

    Dziękujemy Panie Sławku za spotkanie, zainteresowanie było naprawdę wysokie, ja niestety nie mogłem pozostać do samego końca, w trakcie pytań musiałem wyjść na umówione spotkanie z najemcami ;) Poruszane kwestie dotyczyły głównych zagadnień Poradnika ale słuchając zadawanych pytań przez uczestników zauważyłem, że równie mocno interesowała ich działalność firmy MZURI :)
    Może rozdział następnej książki będzie poświęcony ciekawostkom takim jak opowiadane przez Pana pokazywanie mieszkania o 1 w nocy… :) a w ogóle fajnym tematem mogłoby być regulacje rynku najmu w wybranach krajach świata (tych z dużo bardziej rozwiniętym rynkiem najmu niż w PL).
    Pozdrawiam serdecznie!

    • Sławek Muturi napisał(a):

      Panie Marcinie, dziękuję za aktywny udział w spotkaniu. Oraz za podsunięcie tematu kolejnej książki.
      Jeśli jest wśród Fridomiaczek lub Fridomiaków jakiś student wydziału nieruchomości, który szuka tematu pracy licencjackiej, magisterskiej lub doktoranckiej i widziałby w studium porównawczym regulacji najmu w różnych krajach świata ciekawy temat, to zapraszam do współpracy:-)

Dodaj swój komentarz:





Chcesz, aby koło Twojego komentarza pojawiła się Twoja ikona lub zdjęcie?
Kliknij tutaj i dowiedz się jak to zrobić.

Powiadom znajomego o tym wpisie:

E-mail *
Wpisz wiadomość
Subskrybuj komentarze do tego wpisu

NAJBLIŻSZE SPOTKANIA FRIDOMIACZEK I FRIDOMIAKÓW

poniedziałek, 15 maja – Warszawa, godz 12:15, SGH, Al Niepodległości 128, Bud C, Aula II Antresola

środa, 17 maja – Warszawa, godz 13:00, szczegóły bliżej terminu.

czwartek, 25 maja – Trójmiasto, godz 14, więcej szczegółów bliżej terminu spotkania

czwartek, 25 maja – Gdańsk, godz 18, Park Naukowo-Technologiczny, ul Trzy Lipy 3

wtorek, 30 maja – Poznań, godz 18:00, więcej szczegółów bliżej terminu spotkania

piątek, 2 czerwca – Warszawa, godz 13:30, wystąpienie podczas Kongresu BusinessWoman&Life. Rejestracja tutaj: http://businesswomancongress.pl/#Rejestracja

 

Archiwum - miesiąc po miesiącu

Najwyżej cenione

Dlaczego w sklepie sprzedawczynie mylą się na Twoją niekorzyść?

Czy znane jest Wam zjawisko polegające na tym, że kasjerzy w sklepach mylą się? Wszyscy jesteśmy omylni. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że w moim przypadku w 95% pomyłek jest to na moją niekorzyść. Kasjerzy wydają mi za mało reszty; przy wklepywaniu do wagi, cena za kg podawana jest za droższy towar; mimo, że w koszyku mam 3 sztuki, to na rachunku pojawiają się cztery; itp. Czy Wam też się to [...]

Najnowsze komentarze

  • Sławek Muturi: Robert, dzięki za niespodziewany komplement. Kilka dni temu myślałem, że może warto by stronę...
  • Sławek Muturi: OK, dzięki. Zgadzam się z Tobą, że prewencja jest zawsze lepsza od leczenia. Pytanie co robić gdy ktoś...
  • Robert Gołoński: Świetne i rzeczowe artykuły, które pomagają zrozumieć trudne terminy. Jak dla mnie jak najbardziej...
  • Michał: Sławku uważam, że pozbywanie rzeczy jest szkodliwe bo kupujesz coś np. za 500zł i później wydaje ci się to...
  • Sławek Muturi: Rent, dzięki za komplement:-)
  • Robert: Pozbywanie się rzeczy może być szkodliwe, bo jak wywalisz jedną skarpetkę to pójdziesz na spotkanie z jedną...
  • rent: Właśnie jestem po przeczytaniu tej książki i jestem pod wrażeniem fachowości. Sam zarządzam najmem mieszkań i...
  • Sławek Muturi: Robert, dzięki. Bardzo kibicuję Sebastianowi. Przynajmniej z 3 względów: 1) po przyjacielsku –...
  • Sławek Muturi: Michał, w tej kwestii w pełni się z Tobą zgadzam:-)
  • Sławek Muturi: Michał, tym razem to chyba rzeczywiście nie do końca rozumiem. Natomiast to co zaciekawiło mnie w...
  • Robert: http://businessinsider.com.pl/ strategie/sebastian-mikosz-pre zesem-kenya-airways-wywiad/ns0 v3fe
  • Michał: Może mogę dodać dosyc jasne porownanie. Jesli ktos sie uczy to bedzie mial dobre oceny. Oceny sa wynikiem...
  • Michał: Sławku, źle mnie zrozumiałeś. Nie napisałem „pozbywanie się nadmiaru rzeczy” tylko...
  • Robert: http://www.rp.pl/Nieruchomosci /305229870-Mikrokawalerki-reso rt-ukroci-nielegalne-prakty...
  • Robert W: Będą sprawdzali umowy najmu. Przy ryczałcie musisz opodatkować kwotę z umowy najmu, a nie to co Ci przelewa...
  • Sławek Muturi: W tym quizzie zdobyłem komplet punktów. Samoloty rozpoznawałem nim pojawiały się podpowiedzi:-) Oto...
  • Sławek Muturi: Tomek, nie sądzę by minimalizm był koniecznie powiązany lub by miał wynikać z chęci oszczędzania....
  • Marta: Sławku, Harva nie było. Był za to bardzo sympatyczny trener Ryan. Jadłam z nim śniadanie w hotelu i naprawdę...
  • Tomek: Czy jednak zawsze minimalizowanie liczby posiadanych przedmiotów idzie w parze z oszczędnościami? Minimalista...
  • nibul: Chodzi o ryczałt. W kwestii odliczeń jasna sprawa. Interesuje mnie tylko czy skarbówka w razie kontroli bierze...

Najnowsze wpisy

created by Water Design